Xtakes Danmark

Almindelige spørgsmål

Om Xtakes Marketplace

Xtakes Marketplace er det system, som Xtakes-partnere bruger til at vise deres egne produkter på xtakes.dk (og alle xtakes underdomæner). Dette kan ses sammen med de produkter, der sælges direkte af Xtakes. Kunder kan bestille både Xtakes-produkter og produkter fra tilbud fra alle Xtakes-partnere på samme tid.

Alle partnere, der er inkluderet i Marketplace-systemet, er nøje udvalgt og konstant evalueret og overvåget, så vi kan sikre de kvalitetsstandarder, som kunderne forventer.

Hvert produkt på Xtakes.dk (og alle underdomæner) har et af disse mærker:

1. Produktet sælges og leveres af Xtakes: Produktet sælges direkte af det firma, der ejer Xtakes, X Solutions HB, og ledsages af de tjenester, der er udviklet af Xtakes.

2. Produktet sælges og leveres af Xtakes-partnere eller en uafhængig virksomhed, der er kvalificeret i Xtakes Marketplace-systemet, efter at Xtakes har analyseret kvaliteten af ​​de tjenester og produkter, der tilbydes af Xtakes-partnere. Når du bestiller et sådant produkt, sender vi din ordre til vores partner, og partneren vil levere den til dig sammen med alle juridiske dokumenter.

Handelsbetingelser, leveringsgebyrer, returpolitik og gebyrer samt produktgarantier kan være forskellige for hver partner; disse vises på den side, der er dedikeret til Xtakes-partneren. Det er heller ikke dem, der kommer med produkter, der sælges direkte af Xtakes. Vi tager os af hele shoppingoplevelsen, fra at anbefale produkter til køb og levering, inklusive retur, hvis det er nødvendigt.

Du kender altid status på dine ordrer med en Xtakes-konto.

Du reducerer den nødvendige tid hver gang du bestiller.

Du har permanent adgang til din ordrehistorik, og du har et register over køb foretaget på Xtakes.

Du kan oprette specielle lister over de produkter, du vil købe.

Du er altid opdateret med de seneste kampagner, og du får skræddersyede tilbud.

Du kan efterlade kommentarer og anmeldelser om de købte produkter, du har bestilt.

Xtakes Marketplace-systemet er tilgængeligt for alle detailhandlere, der kan tilbyde et ensartet udvalg af produkter fra mindst en detailkategori, har erfaring og ressourcer til hurtigt at levere kundeordrer og levere kundeservice. De skal have kapacitet til at dække hele Danmarks territorium.

Hvis du vil blive partner i Xtakes Marketplace-platformen, kan du e-maile os på office@xtakes.dk. Efter evaluering og validering af profilen og så snart salg af dine produkter på Xtakes Marketplace er mulig, dvs. godkendt, kontakter vi dig for at udarbejde detaljerne i samarbejdet.

Shopping på Xtakes DK

For at kunne bestille produkter, der sælges af Xtakes og Xtakes Marketplace-partnere, anbefales det at oprette en kundekonto.

Online bestillingsprocessen er standard: Når du har fundet et ønsket produkt, skal du klikke på knappen “Tilføj til indkøbskurv”. Når du tilføjer produkter til indkøbskurven, omdirigeres du automatisk til siden med indkøbskurven, hvor du kan se listen over produkter, opdatere mængden eller slette et eller alle valgte produkter. For at tilføje flere produkter til din indkøbskurv kan du vende tilbage til butikken.

I indkøbskurven kan du købe produkter fra Xtakes såvel som fra partnere på Xtakes Marketplace. Disse er grupperet efter, hvad de sælger. Under hver produktgruppe finder du priser og forsendelsespriser samt eventuelle rabatter. Den samlede pris inkluderer moms.

Ja, det kan du nemt. Tryk på det røde kryds ved siden af ​​produktet eller produkterne for at fjerne det.

Nej, desværre er det ikke muligt. Derfor beder vi dig om nøje at tænke igennem, hvad du vil bestille. Bemærk, at du altid kan returnere produktet inden for 14 dage, men derefter betaler du for forsendelsen.

Nej, desværre er det ikke muligt.

Hvis du har registreret dig som kunde hos os, kan du gemme produkter på din ønskeliste. Dette gælder kun, hvis du har tilføjet det.

Ja, alle viste priser er inkl. Moms. Bemærk, at forsendelse af forskellige produkter kan variere, men du kan se dette i din indkøbskurv, når du betaler.

Ja, alt er krypteret med det højeste sikkerhedsniveau. Når du bestiller fra os, angiver du dine personlige oplysninger og accepterer samtidig, at vi gemmer og bruger disse for at kunne udføre din ordre. Vi dokumenterer også en vis kommunikation, som vi har med dig for at give dig den bedste service, når vi følger op på ordrer.

Betaling

Du kan betale som følger:

1. Kortbetalings Stripe

2. Pay Pal

Dit kort vil blive opkrævet straks, når du gennemfører købet.

Just nu arbetar vi för att komma fram till den bästa lösningen. Mer information laddas upp inom kort. 

Ja, ordrebekræftelsen, vi sender dig, fungerer både som en kvittering og et garantibevis.

Levering

Vi sender dig en ordrebekræftelse via e-mail med ordrenummer og information om, hvad du har købt.

Ja, levering vil snart være tilgængelig i Sverige via Xtakes Sverige.

Hvis du ikke afhenter din ordre, returneres pakken til os eller vores partner som en uindfriet pakke. Du vil derefter blive opkrævet DKK 250 for alle udgifter, som en ikke-afhentet pakke medfører.

Forsendelsesomkostninger kan variere, men du vil se kassen for opdaterede leveringspriser.

Forsendelsesomkostninger inkluderer:

– Passende emballage (kartoner, bobleplast, intern beskyttelse osv.)

– Transport

– Forsikring

– Toldklarering i oprindelseslandet

Alle vores varer forlader lageret med emballagen i fremragende stand.

Først skal du kontrollere, at antallet af modtagne pakker svarer til antallet af sendte. Undersøg derefter hver pakke udvendigt og se omhyggeligt efter tegn på bump, revner, beskadigede kasser, frimærker eller andre tegn, der kan give mistanke om, at varen er beskadiget. Du skal enten underskrive en fragtbrev (PDA) på papir eller digitalt med ordene “PAKKE, DER SKAL SEES ILL-BEHANDLET”, hvis sådanne tegn findes. Hvis du ikke underskriver pakken som “UDSTILLET DÅRLIG” og senere viser billeder af klar skade på pakken, vil dette føre til, at sagen automatisk afvises.

Garanti

Alle vores varer forlader lageret med emballagen i fremragende stand.

Først skal du kontrollere, at antallet af modtagne pakker svarer til antallet af sendte. Undersøg derefter hver pakke udvendigt og se omhyggeligt efter tegn på bump, revner, beskadigede kasser, frimærker eller andre tegn, der kan give mistanke om, at varen er beskadiget. Du skal enten underskrive en fragtbrev (PDA) på papir eller digitalt med ordene “PAKKE, DER SKAL SEES ILL-BEHANDLET”, hvis sådanne tegn findes. Hvis du ikke underskriver pakken som “UDSTILLET DÅRLIG” og senere viser billeder af klar skade på pakken, vil dette føre til, at sagen automatisk afvises.

  1. Kontakt os på office@xtakes.se.
  2. Du skal forberede emballagen og sørge for, at den er i god stand og lægge alle de defekte varer i en stor papkasse. Husk, at originale emballagekasser skal modtages ubeskadiget uden klistermærker eller tegn på slid. Det er således nødvendigt, at de pakkes i pap og forsegles godt.
  3. Garantien dækker dog ikke malingsfejl og slid eller misbrug. Vi refunderer kun penge, der er betalt for varer med fabriksdefekter, så du skal være forsigtig med, hvad der allerede ved levering viser tegn på slid eller bump. I tilfælde af skade på emballage eller klistermærker refunderes ikke hele varens værdi. Derfor er det vigtigt, at du som kunde pakker de varer, der returneres i en ekstra papkasse og ikke bærer på produktet.
  4. Så snart varerne er modtaget, sender Xtakes til vores partner SAT-system for at analysere hver enkelt individuelt, og efter at have bekræftet, hvad du har rapporteret, fortsæt med kompensation eller tilbagebetaling, afhængigt af tilfældet. Refusioner foretages til din bankkonto. Fragtkontrol og returnering kan tage et par uger fra det tidspunkt, varerne modtages i vores partners lagre.

Hvis produktet viser tydelige tegn på misbrug, uberettiget skade eller ankommer i dårlig stand; –

-Hvis produktet returneres uden emballage, med beskadiget emballage eller med transportetiketter, der gør emballagen ubrugelig, trækkes 50% af varens værdi og

– Hvis produktet returneres, og der ikke er dele eller tilbehør, eller hvis beskrivelsen af ​​skaden ikke stemmer overens, refunderes produktet ikke.

Meget vigtigt: Der refunderes ikke for varer, der returneres til Xtakes / Xtakes-partnere, og som ikke er mangelfulde, eller som har forkerte beskrivelser af skader. Disse gemmes i vores partners lager, og du modtager en meddelelse. Du har 7 dage, regnet fra modtagelsen af ​​meddelelsen, til at bekræfte, om du vil have varerne sendt tilbage til dit lager, efter at du har betalt forsendelsesomkostningerne. Hvis vi ikke modtager nogen bekræftelse eller betaling inden for 7 dage, destrueres varen i et genbrugscenter. Under ingen omstændigheder accepterer Xtakes noget krav på varerne.

Så snart varerne er modtaget i vores partners lager og kontrolleret, fortsætter vi med en tilbagebetaling af det tilsvarende beløb til din bankkonto. Husk, at refusionsprocessen kan tage et par uger, indtil alle varer er blevet kontrolleret.

Vores forpligtelse er at tilbyde vores kunder den højeste kvalitet og den bedste garanti. Alle varer har to års garanti fra leveringsdatoen.

Skader forårsaget af uagtsomhed, stød, forkert brug, manipulation, forkert spænding eller installation eller slitage og brug er ikke dækket.

– I tilfælde af IT-produkter dækker garantien ikke virusfjerning, virusgendannelse eller geninstallation af harddiske efter formatering.

– Hvis nogen detaljer på garantikortet eller købsbeviset ændres, slettes eller erstattes og eller
 
Hvis det produkt, som garantien gælder, eller dets ID-nummer er blevet manipuleret med eller repareret uden først at være godkendt af den tekniske support.

Fortrydelsesret og klager

Hvis du tilfældigvis bestiller det forkerte produkt eller kun fortryder dit køb, har du muligheden for at udøve fortrydelsesretten inden for 14 dage (fra det tidspunkt, du modtog leveringen) og returnere produktet. Vi anbefaler, at du altid kontakter Xtakes for returnering, inden du returnerer produktet for at undgå, at produkter går tabt. I tilfælde af et annulleret køb er du som kunde ansvarlig for omkostningerne ved returforsendelse.

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål?

Kontakt os

Vil du sælge på Xtakes Sverige?